Alla inlägg under maj 2011

Av adhd mamman - 27 maj 2011 20:00

Dottern kom igår hem från skolan jättearg skrek och grät om vartannat.

Tre veckor tidigare hade vi köpt nya turkosa puma skor för 600 spänn till henne.

Nu var det något/några barn i hennes skola som inte fattat det där med mitt och ditt som hade klippt ett fult hack i hennes ena sko + använt gräs och gnuggat skorna på utsidan och insidan så de var mer gröna än turkosa....


Jag blev oxå arg för när dottern påtalat för lärarna vad som hänt sa de att skon nog bara var "nött"  (efter 3 veckors användande av en 12 åring???).

När jag pratade med en lärare nu på morgonen och hon sa:- så du tycker det ser ut som de är klippta i? (Eehh...Ja.... annars skulle jag väl inte ta upp det med lärarna heller..). Den andra läraren sa att klassläraren till de förmodade förövarna skulle ta det med sin klass...


Uppdatering den 13/6 2011

Än så länge har inget hänt förutom att de förmodade förövarna varit elaka mot dottern och en kompis till henne, efter att läraren pratat med dem... De Ringde min dotter på hennes klassresa och trakasserade henne + var jätteelak med en av sina klasskompisar som är kompis med min dotter och var på samma pyamasparty som de förmodade förövarna samma dag de trakasserade min dotter...

Den ena förmodade förövarens föräldern har dessutom kontaktat mig och bedyrat om sin dotters oskuld i frågan....Men sagt att hon skällt på sin dotter angående hennes beteende på pyamaspartyt... Jag vet inte vad jag ska tro...

jag vet bara att skorna jag köpte för 600 kr är klippta i och det är nån på skolan som gjort det, det är så jävla trist att de som gjort det bara"kom undan med det"

vadå... konsekvenser av det man gör... hade min dotter sabbat nån annans skor hade hon fått betala ett par nya från sin månadspeng!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards