Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Dottern har sorg!

Av adhd mamman - 8 november 2010 23:24

Min dotter skickade ett sms - kom upp på mitt rum - nu!

jag gick upp och möttes av en gråtande tjej som kramade om mig och ville ha tröst. dotterns kille hade gjort slut. hon grät hjärtslitande och kröp upp i min famn, berättade att hennes kille var kär i någon annan.


Jag pratade med henne och försökte trösta ,hon bara grät och grät,

det enda hon sa var - jag vill inte leva. Snälla, tvinga mig inte till skolan imorgon... Jag orkar inte...


Hela kvällen har vi pratat, tröstat och kramat varann, jag la henne i hennes säng och sa godnatt. en halvtimme senare kommer hon ner -snälla kan jag få sova hos er i natt. . Nu sover hon trött i mammas och pappas säng.


Åh, lilla gumman- jag vet hur det känns och  jag förstår hur du mår.


det var så länge sedan dottern kom för att bli kramad och tröstad - hon är mest arg och tvär.(hemma -men inte på skolan eller hos kompisar)

det var mysigt att få hålla henne i famn och få trösta henne.

Hoppas hon mår bättre imorgon- jag vet inte om jag vågar lämna henne ensam hemma imorgon i hennes upprörda tillstånd.

jag vill helst att hon går till skolan och tänker på nåt annat några timmar.

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen bredvid min underbara dotter som jag älskar såå... Godnatt!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adhd mamman - 11 juni 2011 19:26

  I´m surviving in the house of ADHD. Where ADHD is a family thing.   www.cafepress.com/ADHDProud ...

Av adhd mamman - 27 maj 2011 20:00

Dottern kom igår hem från skolan jättearg skrek och grät om vartannat. Tre veckor tidigare hade vi köpt nya turkosa puma skor för 600 spänn till henne. Nu var det något/några barn i hennes skola som inte fattat det där med mitt och ditt som hade ...

Av adhd mamman - 28 mars 2011 22:42


    Idag tog vi en vilopaus. Barnen fick stanna hemma efter skolan och de fick inte ta hem kompisar. Det var bara vi hemma. Så skönt.   Det började igår kväll med att sonen blev lovad av sin syster att de skulle spela Wii tillsammans. Sen bröt h...

Av adhd mamman - 26 mars 2011 06:54

Min dotter har kommit på att hon ska sluta med godis och har förhandlat med sin pappa om att hon ska få en summa pengar för varje år hon är utan godis. Hon kastade gladeligen ut allt godis från sina gömmor och sitter och räknar på miniräknaren hur my...

Av adhd mamman - 26 mars 2011 05:58

När jag tänker tillbaks borde jag förstått att min dotter var annorlunda redan när hon föddes. Hon kunde inte vänta tills det var dax att komma ut ur min mage utan föddes 3 veckor för tidigt. Förlossningen tog endast 1 timme och 43 minuter från först...

Ovido - Quiz & Flashcards