Alla inlägg den 20 februari 2009

Av adhd mamman - 20 februari 2009 21:08


är det för att vi bestämt oss för att dottern ska få prova adhd medicin som det fungerar så här bra? hon har inte börjat ta den än!!!!


denna dag var lika bra som föregående dag, dottern är lugn och glad.

det har gått bra alla moment från morgon till kväll.

nu har hon varit  på bio - BOLT ,med kusinen, de har klätt upp sig ,sminkat sig och ätit middag ihop.


snart får jag utöka denna blogg med att berätta om dotterns tidiga år,

 när det var kaos från tidig morgon till sen kväll. hela familjen styrdes av dotterns humör och vilja, ständiga konflikter hela dagarna och det fanns inga lugna harmoniska dagar , kanske minuter, men aldrig timmar.


däremot har jag och sonen varit hemma själva och haft myspys och nu har han precis somnat i min säng, han var supernöjd med att ha mig helt för sig själv i flera timmar.

storasyster kräver så mycket tid och energi och lillebror, som är världens lugnaste snällaste kille behöver verkligen att det blir sådana här kvällar, de är guld värda - både för mig och min lille son.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards