Alla inlägg den 14 februari 2009

Av adhd mamman - 14 februari 2009 23:31


Mina barn startade dagen med att de sa att eftersom det var alla hjärtans dag skulle de vara extra snälla med varandra. det var de oxå, nästan hela dagen. Till lunch åt vi spaghetti med hjärtformad falukorv. sen gick vi ut och lekte i snön i två timmar innan mellis, till mellis åt vi de hjärtformade bakelser som jag och dottern bakat på morgonen. dottern bakade oxå 20 chokladmuffins helt själv. hon är så duktig.


dottern gjorde presenter till sin lillebror och ett fint alla hjärtans dag kort till mig och min man. min dotter fick ett hjärt halsband som jag köpt på guldfynd med rosa kristaller på och min son fick gormiti figurer som han älskar. Till mig hade min man hade köpt två guldhjärtan, som satt ihop, det  är ett hänge till ett halsband, till det följde det med en snygg porslinsask med duvor  och rosor på. den ville dottern ha, hon tyckte den var finare än allt hon fått. 


jag brukar säga till henne att hon har tur som har världens snällaste mamma,för asken - den fick hon, hon bad så snällt och hon har inte hittat på några tokigheter i dag.

sonen blev överlycklig över sina gormitisar och lekte med dem länge efter middagen. nu är det dax för lillebror att sova och efter det blir det melodifestival för mig och dottern. myspys - kallar vi det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards